وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

وبلاگ (آموزش و محتوای همراه )

اطلاع از خدمات استعلامات پلیس+10

آخرین نظرات

۲۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

کابران گرامی نرم افزار تشخصی چک تقلبی و پول تقلبی هم آمد.این نرم افزار هم برای android  و هم ios ساخته شده...نرم افزار تشخیص فاکتورهای امنیتی چک با قرار دادن دوربین روی اسکناس و یاچکها به شما کمک میکنه تا اگر چک و چولها تقلی هستند سریع تشخیص بدید.
با همت سازمان تولید اسکناس و مسکوک، نرم‌افزار واقعیت افزوده‌ مشخصات امنیتی ایران‌چک و اسکناس، «نما»، قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند تحت سیستم عامل‌ اندروید و iOS، آماده استفاده عموم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به الزامات موجود برای آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در راستای معرفی فاکتورهای امنیتی موجود در اسکناس و ایران چک، بانک مرکزی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین از جمله واقعیت افزوده اقدام به تامین نرم‌افزار «نما» (نرم‌افزار معرفی اسکناس) کرده ‌است. این نرم‌افزار که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است، با بهره‌گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران پس از نصب آن، دوربین گوشی هوشمند یا تبلت خود را بر روی اسکناس یا ایران چک قرار داده و مهمترین فاکتورهای امنیتی موجود در هر وجه آن را مشاهده کنند. نرم‌افزار یاد شده به گونه‌ای طراحی شده  است که پس از نمایان شدن نقاط درج فاکتورهای امنیتی اسکناس و ایران چک و لمس آن توسط کاربر، اطلاعات مربوطه همزمان در قالب متن، تصویر و فایل صوتی فراهم شود.

۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۶

کاربران و همراهان عزیز آیا میدونید آخرین مهلت پرداخت جرائم و تخلفات رانندگی تا پایان آذرماه 95 تعین شده..

یعنی اگر تا پایان آذر 1395 جرائم رانندگیتون رو پرداخت نکنید  مشمول قانون دوبرابر شدن جرائم و تخلفات رانندگی میشوید.

این قانون شامل تمامی جریمه ها تا روز آخر آذر 95 میشود یعنی اگر شما سال 80 جریمه ای به مبلغ 10 هزار تومن داشتید و بعد از دوماه 20 هزار تومان شده الان  میتوانید همان مبلغ جریمه سابق یعنی 10 هزار تومان را پرداخت کنید.

۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۶

نقشه زیر خطوط جدید متروی تهران  در سالهای آتی را نشان میدهد . نقشه متروی تهران را میتوانید بصورت رایگان و با فرمت jpg از زیر دانلود کنید.

حجم فایل jpg نقشه متروی تهران 4 مگ هستش که با فشرده شدن در فایل zip  به 2 مگ کاهش پیدا کرد.

دانلود نقشه متروی تهران

۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۷

نحوه فعالسازی بستهای جدید اینترنت نوترینوی همراه اول با حجم 20 الی 10 گیگ شش ماه+قیمت

اینترنت همراه اول

بسته‌های آلفای جدید اینترنت همراه اول از آذرماه 96 قابلیت اجرا دارد این بسته ها باحجمهای 10 گیگ و 20 گیگ و با مدت زمانی 6 ماه بروی سیمکارتهای همراه اول قابلیت اجرا دارند.این بسته ها را میتوانید بدون اینکه شبانه باشند یا روزانه در روی سیمکاتر اعتباری یا دائمی خود فعال کنید.

بسته 10 گیگ - شش 6 ماه - قیمت:49000 تومان

بسته 20 گیگ - شش 6 ماه - قیمت 64000 تومان

اینترنت نوترینو همراه اول

به نوشته سایت همراه اول بسته های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم و چهارم ممکن می سازند.

نحوه فعالسازی اینبسته ها به شرح زیر است:

1- مراجعه و ثبت نام سریع در سایت زیر:

my.mci.ir

2-کدهای زیر را در موبالی جهت فعالسازی استفاده نمایید:

بزودی

۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۶

در صورتی که به وکلا و دادگاه ها و یا شعب قوه قضائیه مراجعه میکنید تعرفه ای بابت انجام امو حقوقی باید بپردازید:

حداقل تعرفه هر یک از خدمات وکلا/مشاوران و موسسات حقوقی برای سال 1395 به صورت زیر است و هیچ وکیل/مشاوری این امکان را ندارد که قیمتی پایین تر از این عدد برای خدمات تخصصی خود ارائه نماید. خدمات ارزان تر از این قیمت در بخش مشاوره رایگان ارائه می شود. در واقع اگر دادراه تشخیص دهد که قیمت خدمات مورد درخواست یک کاربر از تعرفه یاد شده ارزان تر است از کاربر یاد شده می خواهد که در بخش مشاوره رایگان آن را طرح کند. سیاست دادراه این است که تنها امکان پاسخ دادن به درخواست هایی را فراهم نماید که پیچیدگی بیشتری دارند. همچنین به منظور جلوگیری از ارائه قیمت های ارزان توسط مشاوران تازه کار فاقد تجربه که در نهایت منجر به ارائه مشاوره با کیفیت پایین می شود چنین سیاستی در نظر گرفته شده است. قیمت های ارائه شده در این جا حداقلی است و ممکن است با توجه به نوع درخواست، کیفیت مسأله، پیچیدگی آن و میزان زمان مورد نیاز برای پاسخگویی بسیار بیشتر از این اعداد حداقلی باشد.


  • پذیرش وکالت (پرونده قضایی یا وکالت سالیانه در امور مختلف): ازیک میلیون تومان به بالا؛

  • نوشتن لایحه دفاعیه: از 250 هزار تومان به بالا؛

  • نوشتن شکوائیه (کیفری): از 100 هزار تومان به بالا؛

  • نوشتن دادخواست (حقوقی): از 100 هزار تومان به بالا؛

  • انجام امور ثبتی: از 150 هزار تومان به بالا؛

  • نوشتن اظهارنامه: از 50 هزار تومان به بالا؛

  • نوشتن قرارداد: از 250 هزار تومان به بالا؛

  • مطالعه قرارداد: از 100 هزار تومان به بالا.

۲۰ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۶

اگر میخواهید از مناسبتهای تقویم  و زمان تحویل سال 96 باخبر شود با سایت پلیس+10 همراه باشید

تقویم زیر فایل pdf پی دی اف سال 96 میباشد که میتوانید با حجم کم آنرا دانلود کنید

لحظه تحویل سال ۹۶ در ایران :

به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر می باشد:

ساعت ۱۳ و ۱2 دقیقه و 11 ثانیه (ساعت سیزده و دوازده دقیقه و یازده ثانیه ظهر)

روز سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ هجری شمسی

مطابق ۲۲ جمادی‌ الثانیه ۱۴۳۸ هجری قمری

و ۲۱ مارس ۲۰۱۷ میلادی

برای دانلود تقویم 1396 روی بنر زیر کلیک نمایید

1396 تقویم دانلود

۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۴

اگر در زمستان زنجیر چرخ به همراه نداشته باشید و از شانستان به پست مامورین پلیس راهنمایی و رانندگی بخورید فکر میکنید باید چقدر جریمه نداشتن زنجیر چرخ اتوموبیل و خودروی سواری بپردازید:

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به قانون اجباری همراه داشتن تجهیرات زمستانی در خودرو گفت:رانندگانی که تجهیزات زمستانی مناسب (زنجیر چرخ و ..) را ندارند، 30 هزار تومان جریمه خواهند شد،

سردار محمدرضا مهماندار با اعلام اینکه از نخستین ساعات بامداد امروز و در پی بارش برف سنگین در تهران ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در معابر حضور دارند و نسبت به تسهیل در تردد خودروهای سواری و باز کردن گره ترافیکی در معابر فرعی و شناسایی معابر یخ زده فعالیت می کنند، گفت: بر اساس قانون اجباری همراه داشتن تجهیزات زمستانی در داخل خودرو خودروهایی که فاقد تجهیزات زمستانی باشند ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی گفت: در این میان با بارش برف و باران شاهد افزایش بار ترافیکی در تهران هستیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی و برنامه ریزی مناسب پلیس راهور پایتخت برای تسهیل تردد شهروندان و روان سازی ترافیک معابر اصلی در این ایام خبر داد.

به گفته سردار مهماندار، بر همین اساس ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی کامل و استقرار در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت از جمله بزرگراه های چمران، حکیم، همت و معابر شمالی شهر آمادگی لازم برای نظم بخشی به تردد و روان سازی ترافیک شهری را دارند.

۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۴

اگر باید به علت ثبت نام در طرح ترافیک و یا نقل و انتقال خودرو یا موتور سیکلت عوارض آن را بپردازید میتوانید توسط سایت شهرداری تهران این کار را انجام دهید/

در این سایت میتوانید هم عوارض خودرو و هم عوارض موتور خودرا بصورت آنلاین بپردازید...

سایت پلیس+10 در خدمت شماست

روی بنر زیر کلیک کنید

پرداخت عوارض خودروی شهرداری تهران

۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۶

در صورتی که میخواهید از روز واریز یارانه توسط دولت در دی ماه 95 مطلع شوید خبر زیر را بخوانید و با سایت پلیس+10 همراه باشید ...روز واریز یارانه این ماه کی هست؟

از یارانه دی ماه چه خبر ؟

هفتادمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی (یارانه دی ماه 1395) ساعت 24:00 روز جمعه 26 آذر ماه امسال به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.

طبق گفته دکتر ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها: “یارانه نقدی دی 95 از صبح روز شنبه 1395/09/27 قابل برداشت خواهد بود.”

امسال تا این لحظه یارانه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان پرداخت شده و یارانه های آذر، دی، بهمن و اسفند 95 باقی مانده است.

مبلغ یارانه دی نیز همانند ماه های گذشته به ازاء هر نفر 455,000 ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می باشد.

با پرداخت یارانه ماه جاری، هر فرد ایرانی تاکنون 31,850,000 ریال یارانه از دولت دریافت کرده که از آذر ماه 1389 آغاز شده است.

۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۸

تقویم پی دی اف 2017 میلادی به همراه مناسبتهای روزها تقدیم به شما کاربران سایت پلیس+10

این تقویم از 1 جوئن 2017 شروع و تا  31 دسامبر 2017 ادامه دارد به همراه مناسبتها

Calendar 2017 download pdf

لینک دانلود

۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۵